21 czerwca 2015

Trochę o muzyce.

    Dzisiaj, opowiem tobie o tym, jakiej muzyki przeważnie słucham, jaką lubię itd.
Nie będę ukrywać, że chciałem napisać jakikolwiek post (Dwa posty to ciut mało), cóż nie miałem jakoś weny, a że w radiu "leciała" muzyka od razu pomyślałem "Czemu nie napisać o niej? " :>




 Jakie gatunki muzyki słucham/lubię?

    Staram się, nie ograniczać to tego, że ten styl lubię, ten nie. Są te, które bardziej do mnie trafiają (np. pop i rock) i te które mniej (np. heavy metal), nie oznacza to jednak, że jak ktoś mówi "Posłuchaj mam superowy heavy metalowy kawałek" to od razu mówię nie, bo to heavy metal, staram się wysłuchać i wtedy ocenić.
Wracając do pytania, odpowiedz brzmi - Każdy (prócz Disco Polo).


Jakiego wykonawce/zespół lubisz? Masz ulubionego/-y?

    Wykonawcy ulubionego nie mam, lubię Kamila Bednarka, Katy Perry, Mrozu, Sylwię Grzeszczak, Ewe Farną i wielu innych
Co do ulubionego zespołu zdecydowanie 30 Seconds To Mars. Co prawda słucham ich od jakiegoś półtora miesiąca, ale podziwiam ich piosenki (m.in This is war lub The kill) oraz samego lidera Jareda Leto. Lubię słuchać także Maroon 5, Lemon oraz Panic! At The Disco.




Jakie są twoje ulubione piosenki?
  • 30 Seconds To Mars - This Is War
  • Panic! At the Disco - This Is Gospel 
  • Agata Dziarmagowska - Blisko Mnie 
  • Maroon 5 - Animals
  • 30 Seconds To Mars - The Kill
  • Sarsa Markiewicz - Naucz Mnie
  • Lemon - Jutro
  • Panic! At The Disco - I Write Sins Not Tragedie
  • Mrozu - Poza Logiką
  • Ewa Farna - Tajna Misja
(Jeżeli chcesz posłuchać piosenki na Youtube wystarczy, ze klikniesz na  )


A Ty masz ulubionego wykonawce/zespół? Piosenki którymi chcesz się podzielić? 
Jeśli tak to skomentuj! :>

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pamiętaj, jeśli podobał Ci się ten lub inny post wciśnij przycisk g+1 
(wiem ze mi on nic nie daje, ale mam satysfakcje, gdy widzę ze ktoś go wcisnął  xD)

PS. Chciałbym oznajmić, iż będę starał się przez ten i następny miesiąc dodawać 2 posty tygodniowo, by tych postów przybyło. 
Naturalnie, gdy nie będę miał weny, to postu na siłę pisać nie zamierzam :>

PS.  Za niedługo wygląd blogu się zmieni.. na lepsze :>

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Nighstwish, to jest zespół grający symfoniczny power metal. Genialne, szczególnie za czasów pierwszej wokalistki, gdzie metal łączy się z operowym śpiewem. Coś innego, ciekawego, a wykon "Phantom of the opera" miażdży. Cóż, jeśli nie znasz, to proponuję przesłuchać, a nuż Ci się spodoba :)
    Tak poza tym to chyba nie ma nikogo, kogo bym wielbiła. Zazwyczaj to tylko jakieś pojedyńcze piosenki :)

    http://claudine-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie, z pewnością posłucham :>

      Usuń