8 lipca 2015

Trochę się tego nazbierało... - post organizacyjny.

Oto kilka spraw o których muszę Cię poinformować:



1. Przepraszam, że w ubiegłym tygodniu nie było postów, po prostu, jak nie lenistwo, to brak czasu, to problemy z internetem/bloggerem. Niestety na razie z postami, będzie krucho, gdyż mój ojciec zabrał mi komórkę, którą robię zdjęcia (teoretycznie odzyskać, ją powinienem 1 września, ale czuję, że jeszcze w lipcu mi ją odda). Miałem, przygotowane dwa posty, w których brakowało zdjęć, do opublikowania, lecz jeden stracił datę ważności xD, a drugi... mi się usunął -_- (2,5 godz pisania, poszło na daremno). Jeżeli już ją zdobędę, posty pojawiać się będą tak jak mają, czyli przynajmniej 2 na tydzień. Drugim powodem jest ciągły problem z bloggerem, który uniemożliwia mi dodawanie zdjęć, a często również postów.

2. Jestem już na facebooku! (Link). Zapraszam bardzo serdecznie do polubienia strony.
Będę tam publikował: kiedy pojawi się post, czy pojawi się post, co u mnie, zdjęcia zrobione przeze mnie itd.

3. W planach mam wiele nowości, lecz nie mam pomysłu jakie :/ I tu moja prośba do ciebie: Co byś chciał jeszcze widzieć na mym blogu? Propozycje piszcie w komentarzach pod tym postem.

To chyba tyle...miłego dnia :>

2 komentarze: